منتديات اسرة سوا
مرحبا بك
اذا كنت زائرا فأهلا بك ونرجو تسجيلك معنا واذا كنت عضوا فنرجو دخولك للإشتراك

منتديات اسرة سوا

 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
حد هيروق معايا المنتدى علشان العيد ولا الضيوف ييجوا يشوفونا بالمنظر ده

شاطر
 

 عبر عن اللي قبلك

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Golden~Eyes
عضو ذهبى
عضو ذهبى
Golden~Eyes

عدد الرسائل : 1897
الشهرة : Golden~Eyes

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime117/3/2010, 5:08 pm

عبير انسانه طيبه ومحترمه
وساعات عاقله وساعات متهوره
ربنا يوفقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bero_jan
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 3167
الشهرة : 3abeer 3abd el3aziz

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime117/3/2010, 5:42 pm

يارب ويوفقك انت كمان انت بقي اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
شكلك من بره عاقل وهادي
لكن من جوه
فيه طفل مجنون ساعات بيطلع وساعات لا

_________________
Rolling Eyesعبر عن اللي قبلك Images%3Fq%3D%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2585%25D9%258A%26start%3D40%26hl%3Dar%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1016%26bih%3D600%26tbs%3Disch:1&ei=h5RyTf-1HsyYOqLU_MAG



أنا المصــرى كريـــم العنصرين
بنيــت المجـــد بيــن الإهراميـــــن

جدودى أنشــأوا العلـــم العجيــب
ومجرى النيل فى الوادى الخصيب
...
لهــم فى الدنيـــا آلاف الســـــنين
ويفــنى الكـــــون وهم موجـــودين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime118/3/2010, 7:18 am

ساعة تروح وساعة تيجى
تعريف بسيط لعبير
ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bero_jan
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 3167
الشهرة : 3abeer 3abd el3aziz

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime118/3/2010, 4:58 pm

ماشي وانا موافقه عليه جدا لاني فعلا كدا وده مش مضايقني

_________________
Rolling Eyesعبر عن اللي قبلك Images%3Fq%3D%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2585%25D9%258A%26start%3D40%26hl%3Dar%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1016%26bih%3D600%26tbs%3Disch:1&ei=h5RyTf-1HsyYOqLU_MAG



أنا المصــرى كريـــم العنصرين
بنيــت المجـــد بيــن الإهراميـــــن

جدودى أنشــأوا العلـــم العجيــب
ومجرى النيل فى الوادى الخصيب
...
لهــم فى الدنيـــا آلاف الســـــنين
ويفــنى الكـــــون وهم موجـــودين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Golden~Eyes
عضو ذهبى
عضو ذهبى
Golden~Eyes

عدد الرسائل : 1897
الشهرة : Golden~Eyes

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime118/3/2010, 7:54 pm

طيب اعبر عن ضياء ولا عبير
امممممم انتوا الاتنين
ضياء انسان طيب اوى وكفايه انه صديقى اللدود
اما عبير
بتقدر تسامح اللى بيزعلها...يعنى بتتحكم بشخصيتها كويس
طموحـــــــــه
وكفايه اما كنا فى الجامعه مثلث رعب
الثلاثى
A.D.A
على فاكره يا بيرو كل واحد فينا ليه طفل من جواه
اما انا فعندى حضانه
عبر عن اللي قبلك Icon_twisted
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bero_jan
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 3167
الشهرة : 3abeer 3abd el3aziz

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime119/3/2010, 1:17 pm

.............................................................................
صدقني خلتني اعجز عن الرد

_________________
Rolling Eyesعبر عن اللي قبلك Images%3Fq%3D%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2585%25D9%258A%26start%3D40%26hl%3Dar%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1016%26bih%3D600%26tbs%3Disch:1&ei=h5RyTf-1HsyYOqLU_MAG



أنا المصــرى كريـــم العنصرين
بنيــت المجـــد بيــن الإهراميـــــن

جدودى أنشــأوا العلـــم العجيــب
ومجرى النيل فى الوادى الخصيب
...
لهــم فى الدنيـــا آلاف الســـــنين
ويفــنى الكـــــون وهم موجـــودين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime121/3/2010, 12:37 am

عبير تعجز عن الرد
عبير اختى الصغيرة
كبيرة فى المقام
لا تنظرى الى الماضى وانتظرى جمال المستقبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Golden~Eyes
عضو ذهبى
عضو ذهبى
Golden~Eyes

عدد الرسائل : 1897
الشهرة : Golden~Eyes

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime121/3/2010, 4:29 pm

ضوضو...يطبق عليه المثل الذى يقول

رب اخ لك لم تلده امك

بضم الراء وفتح الباء فى كلمه "رب"..ربنا يخليه ليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime121/3/2010, 6:18 pm

وانت كمان ونفسى تعمل حاجة كدا على الاجازة الكبيرة
وانا بدعيلك من كل قلبى تقدر تعملها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamed ayman
مشرف
مشرف
mohamed ayman

عدد الرسائل : 1688
الشهرة : mido/ayman

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime123/3/2010, 5:18 pm

مع اني معرفش ضياء بيقول علي ايه بس يااااارب معاه وخلاص
ضياء حبيب قلبي من اكتر الناس اللي بتلتقي افكارنا مع بعض

_________________
لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime123/3/2010, 8:35 pm

عبر عن اللي قبلك Icon_redface عبر عن اللي قبلك Icon_redface عبر عن اللي قبلك Icon_redface
الحمد لله انى عرفت واحد زيك راجل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamed ayman
مشرف
مشرف
mohamed ayman

عدد الرسائل : 1688
الشهرة : mido/ayman

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime12/5/2010, 8:57 pm

لازم اعبر عنك بقه يادوقدوق ده انت هنا من زمان اوي عبر عن اللي قبلك Icon_biggrin
ضياء في المراكز الاولي من اقرب ناس ليه الجامعه دلوقتي عبر عن اللي قبلك Icon_wink

_________________
لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bero_jan
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 3167
الشهرة : 3abeer 3abd el3aziz

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime17/5/2010, 1:14 pm

طيب مين المراكز الاولي التانيه
ومين المراكز التانيه

_________________
Rolling Eyesعبر عن اللي قبلك Images%3Fq%3D%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2585%25D9%258A%26start%3D40%26hl%3Dar%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1016%26bih%3D600%26tbs%3Disch:1&ei=h5RyTf-1HsyYOqLU_MAG



أنا المصــرى كريـــم العنصرين
بنيــت المجـــد بيــن الإهراميـــــن

جدودى أنشــأوا العلـــم العجيــب
ومجرى النيل فى الوادى الخصيب
...
لهــم فى الدنيـــا آلاف الســـــنين
ويفــنى الكـــــون وهم موجـــودين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime17/5/2010, 11:15 pm

عبير ازيك
طبعا انتى ...........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nosa
مشرفة
مشرفة
nosa

عدد الرسائل : 2650
الشهرة : nosa ahmed

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime17/5/2010, 11:24 pm

شخصيه جامده وجدع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Golden~Eyes
عضو ذهبى
عضو ذهبى
Golden~Eyes

عدد الرسائل : 1897
الشهرة : Golden~Eyes

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime122/5/2010, 9:43 pm

نوسه من الشخصيات اللى احترمتها فى الجامعه
ودول قله اوى على فكره
وطيبه اوى...ربنا يوفقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime123/5/2010, 6:44 pm

عبدو لا تعليق احسن واحد عرفتة فى حياتى
وبقول ربنا بيحبنى علشان عرفت عبدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bero_jan
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 3167
الشهرة : 3abeer 3abd el3aziz

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime124/5/2010, 5:53 pm

يا سلام لو هو كدا يبقي انت ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________
Rolling Eyesعبر عن اللي قبلك Images%3Fq%3D%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2585%25D9%258A%26start%3D40%26hl%3Dar%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1016%26bih%3D600%26tbs%3Disch:1&ei=h5RyTf-1HsyYOqLU_MAG



أنا المصــرى كريـــم العنصرين
بنيــت المجـــد بيــن الإهراميـــــن

جدودى أنشــأوا العلـــم العجيــب
ومجرى النيل فى الوادى الخصيب
...
لهــم فى الدنيـــا آلاف الســـــنين
ويفــنى الكـــــون وهم موجـــودين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Golden~Eyes
عضو ذهبى
عضو ذهبى
Golden~Eyes

عدد الرسائل : 1897
الشهرة : Golden~Eyes

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime124/5/2010, 7:17 pm

ضياء بقى مش عارف ااقول ايه
اجدع واحد شوفتوه فى حياتى
وربنا يخليه ليا واشوفه متخرج
عشان يعزمنا فى المكان اللى هنختاره
عبر عن اللي قبلك Icon_razz عبر عن اللي قبلك Icon_razz عبر عن اللي قبلك Icon_razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bero_jan
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 3167
الشهرة : 3abeer 3abd el3aziz

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime124/5/2010, 8:01 pm

انت عملت باس اوفر عليا وعبرت عن ضياء بس ولا يهمك عشان ده ضياء

_________________
Rolling Eyesعبر عن اللي قبلك Images%3Fq%3D%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2585%25D9%258A%26start%3D40%26hl%3Dar%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26biw%3D1016%26bih%3D600%26tbs%3Disch:1&ei=h5RyTf-1HsyYOqLU_MAG



أنا المصــرى كريـــم العنصرين
بنيــت المجـــد بيــن الإهراميـــــن

جدودى أنشــأوا العلـــم العجيــب
ومجرى النيل فى الوادى الخصيب
...
لهــم فى الدنيـــا آلاف الســـــنين
ويفــنى الكـــــون وهم موجـــودين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime125/5/2010, 9:14 am

يا عبير انتى مش محتاجة تعليق
وانت ياض ياعبدو امسك لسانك شوية!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mido karate
عضو ذهبى
عضو ذهبى
mido karate

عدد الرسائل : 1420
الشهرة : mido

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime124/6/2010, 3:17 pm

ضيااااء
بقيت بحقد عليه
عشان خلص
واحنا لسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime125/6/2010, 11:08 am

حرام عليك
انا تعبان فى البيت من اول امبارح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Golden~Eyes
عضو ذهبى
عضو ذهبى
Golden~Eyes

عدد الرسائل : 1897
الشهرة : Golden~Eyes

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime125/6/2010, 4:07 pm

الف سلامه يا ضياء
اعز صديق ليا
ونفسى اشوفه سعيد على طول
واحسن حاجه انه مش بيشيل هم حاجه وخدها ايزى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
komoro
مشرف
مشرف
komoro

عدد الرسائل : 3774
الشهرة : bob

عبر عن اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن اللي قبلك   عبر عن اللي قبلك Icon_minitime125/6/2010, 6:36 pm

عبدو اكيد مافيش حد بيعبر عن نفسة عبر عن اللي قبلك Icon_exclaim
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عبر عن اللي قبلك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 6انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات اسرة سوا :: اضحكوا سوا :: ضحك ولعب-
انتقل الى: